دستگیری متهمان سرقت های   سریالی کامپیوتر خودرو در نیشابور

فرمانده انتظامي شهرستان نیشابور  از شناسایی و دستگیری متهمان  دستبردهای سریالی  کامپیوتر خودرو با ۲۶ فقره سرقت در شهرستان نیشابور خبر داد .
فرمانده انتظامي شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان دستبردهای سریالی کامپیوتر خودرو با ۲۶ فقره سرقت در شهرستان نیشابور خبر داد .
کد خبر: ۱۳۷۹۲۷۵
خراسان رضوی - جام جم آنلاین - در پی گزارش چند  فقره سرقت کامپیوتر خودرو در  نیشابور، شناسايي و دستگيري عاملان سرقت  در دستور کار پلیس  قرار گرفت. 
 کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیشابور در تحقیقات میدانی  و بررسی محل های سرقت به سرنخ های دست یافتند که با برداشت تصاویر دوربین های مداربسته محل های مذکور 2عامل این سرقت ها که زن و مردی جوان هستند را چهره زنی و دستگیر کردند.
بررسی های بعدی پلیس نشان می داد متهمان بیشتر به خودروهای پژوپارس و  ۲۰۶ دستبرد می زدند.
تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی با دستورات تخصصی مرجع قضایی در حالی ادامه دارد که در ادامه بررسی های پلیسی مشخص شد  این افراد  به اتهام  سرقت مسلحانه طلاجات در استان سیستان وبلوچستان نیز تحت تعقیب می باشند.
متهمان سابقه دار تا کنون در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در کمتر از ۸ ثانیه و فروش آن ها به یک مالخر در مشهد اعتراف که این مالخر تحت تعقیب  هم نیز  پس از اخد نیابت قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر و مقادیری  لوازم سرقتی از قبیل باطری خودرو کشف و ضبط  شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها